×

Άρθρο 4 Νόμος 3699/2008

Διαχρονική εξέλιξη
  • Νόμος 3699/2008
    02/10/2008
  • Νόμος 4547/2018
    12/06/2018
Εμφάνιση διαφορών με την προηγούμενη κωδικοποίηση
AI
Άρθρο 4
Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς
Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 51 Νόμος 4547/2018 με ισχύ την 12/6/2018

1. Οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες διερευνώνται και διαπιστώνονται από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ), και τα αναγνωρισμένα από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων άλλων Υπουργείων.

Όπως προστέθηκε με το Άρθρο 51 Νόμος 4547/2018 με ισχύ την 12/6/2018

2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Υγείας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης καθορίζονται τα κριτήρια, οι διαδικασίες και τα αρμόδια όργανα για την αναγνώριση των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, σύμφωνα με την παράγραφο 1, καθώς και η συχνότητα της αξιολόγησής τους.

Όπως προστέθηκε με το Άρθρο 51 Νόμος 4547/2018 με ισχύ την 12/6/2018

3. Στο πλαίσιο των ατομικών αξιολογήσεων, τα ΚΕΣΥ δύνανται να αξιολογούν μαθητές που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Άτομα άνω των 18 ετών, που έχουν μέχρι τότε αξιολογηθεί από ΚΕΣΥ ως άτομα με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των ΚΕΣΥ για την έκδοση αξιολογήσεων γνωματεύσεων που αφορούν φοίτηση σε εκπαιδευτικές δομές, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 30ό έτος της ηλικίας τους.

Όπως προστέθηκε με το Άρθρο 51 Νόμος 4547/2018 με ισχύ την 12/6/2018