Οι τρόποι πληρωμής για την απόκτηση/ανανέωση ατομικής συνδρομής είναι οι ακόλουθοι:
Σε περίπτωση που χρειάζεστε ομαδική συνδρομή παρακαλούμε δείτε εδώ.
Αφού κάνετε σύνδεση πρώτα, μεταβείτε στη διαχείριση του λογαριασμού σας πατώντας στο όνομά σας στο πάνω μέρος της σελίδας και στη συνέχεια στο email σας.
Εκεί πατήστε στο μενού "Συνδρομές". Υπάρχουν δύο διαθέσιμα πακέτα συνδρομών, η ετήσια ατομική συνδρομή για έναν λογαριασμό και η ετήσια ομαδική συνδρομή για πολλούς λογαριασμούς.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε ομαδική συνδρομή παρακαλούμε δείτε εδώ.
Για ετήσια ατομική συνδρομή, επιλέγετε το παρακάτω πακέτο:
Αφού το επιλέξετε, ελέγχετε εάν τα στοιχεία για το παραστατικό σας είναι σωστά. Σε περίπτωση που θέλετε να τροποποιήσετε τα στοιχεία του παραστατικού σας, πατάτε "αλλαγή στοιχείων παραστατικού", αποθηκεύετε τα στοιχεία σας και επανέρχεστε.
Κατόπιν εμφανίζεται η παραγγελία σας
Επιλέγοντας ΠΛΗΡΩΜΗ θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμής όπου θα επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής. Προεπιλεγμένος τρόπος πληρωμής είναι με κάρτα.
Η πληρωμή γίνεται επιτόπου
Η πληρωμή γίνεται επιτόπου
Σημαντική σημείωση! Όλες οι κινήσεις πληρωμής γίνονται σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον και όχι στο kodiko.gr. Επομένως στην ιστοσελίδα μας δεν συγκρατούνται οποιαδήποτε στοιχεία.
Επιλέγετε το IRIS και μεταφέρεστε στο επόμενο βήμα για να επιλέξετε την τράπεζά σας.
Επιλέγετε την τράπεζα στην οποία διατηρείτε λογαριασμό και μεταφέρεστε στο γνωστό περιβάλλον της τράπεζά σας όπου και ολοκληρώνετε τη συναλλαγή.
Στην περίπτωση αυτή πηγαίνετε στην παρακάτω επιλογή και ακολουθείτε τα βήματα
Με τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής μπορείτε να πληρώσετε και με μετρητά στο γκισέ οποιασδήποτε τράπεζας, αρκεί να υποδείξετε στον υπάλληλο της τράπεζας τον κωδικό πληρωμής που θα σας εμφανίσει το σύστημα, όπως φαίνεται παραπάνω. Ως οργανισμό πληρωμής υποδεικνύετε "Viva Wallet" ή "viva.com".
*Μετά την πληρωμή σας με κωδικό πληρωμής, δοκιμάστε να κάνετε αποσύνδεση και επανασύνδεση αν η συνδρομή σας αργεί να ανανεωθεί μπροστά στη Νομοθεσία
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής εκτός του κωδικού πληρωμής(περ.4), θα εμφανιστεί στην οθόνη σας το παρακάτω μήνυμα.
Εάν επιθυμείτε μπορείτε να μεταβείτε στις πληρωμές σας, από όπου θα μπορείτε να κατεβάσετε και το παραστατικό σας, όταν θα είναι έτοιμο. Το παραστατικό θα σας αποσταλεί και ηλεκτρονικά μόλις εκδοθεί.
Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η συναλλαγή τότε θα εμφανιστεί η παρακάτω σελίδα με το αντίστοιχο μήνυμα που θα εξηγεί το λόγο αποτυχίας της συναλλαγής.
Σημαντικό
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δεν ισχύει το δικαίωμα Υπαναχώρησης/ακύρωσης των Ενεργοποιημένων Συνδρομητικών Υπηρεσιών που έχουν εξοφληθεί. Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης για τις ήδη ενεργοποιημένες Συνδρομητικές Υπηρεσίες που έχουν εξοφληθεί στην ιστοσελίδα, που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του Νόμου 2251/1994 - ΦΕΚ 191/Α/16-11-1994 για την Προστασία των καταναλωτών όπως συμπληρώθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013 - ΦΕΚ 2144/Β/30-8-2013 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, αφού υπάγεται στις εξαιρέσεις του άρθρου 3ιβ παράγραφο (ιγ) του παραπάνω νόμου στην οποία ορίζεται ότι : άρθρο 3ιβ- Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: α)…β) … ιγ)την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.